Menybar

onsdag 8 december 2010

KÄRLEK OCH DRAMATIK I BONDE SÖKER FRU 2010 THOMAS TJEJER VILL ÅKA HEM, OCH ÄNTLIGEN FÅR JONAS EN PUSS

Bonde söker Fru 2010
I kvällens Bonde Söker Fru blev Tomas väldigt ledsen. Alla tre tjejerna talade om för honom att de inte hade några kärlekskänslor för den snälla bonden, utan faktiskt ville åka hem.
Bonden Tomas Samuelsson
i Bonde Söker Fru 2010
Man undrar ju om tjejerna "pratat i hop sig", och att de inte vågade stå emot kompistrycket.
Ulrika Nilsson, berättade i förra veckans avsnitt att hon har känslor för Thomas. Hon pressade honom t.o.m för att få honom att uppmärksamma henne mer.
Trots påpekan från Ulrika, missade Bonden Tomas att ge de "enda" av tjejerna som verkligen var intresserad någon uppmärksamhet. Han hade tydligen mer känslor för de två andra tjejerna, Ulrika W och Louise, och glömde bort Ulrika N.

Jag tycker så jädra synd om Tomas. Vad man ser på TV så verkar Tomas ha bjudit till, så gott han kan.
Man ville bara hoppa in i TV:n och trösta honom. Stackarn!
På något sätt blir man arg på tjejerna, vilket naturligtvis är helt orimligt! Finns inte känslorna där, så finns de ju inte!
Ulrika Nilsson sa att OM Tomas erbjuder henne att stanna ska hon självklart ge honom en chans. Hon
 tycker ju om honom som hon sa.
Programledar Linda, sa också till Tomas att han kanske skulle ge Ulrika Nilsson en chans, men om han gjorde det eller inte få vi vänta och se i nästa veckas avsnitt! Håller tummarna för Tomas och Ulrika!




Men, ursäkta uttrycket, HERRE GUD, vad illa det såg ut när Bonden Ann-Katrin kom i så slafsiga kläder till den flotta dejten Per-Johan hade fixat! Kunde hon inte haft en fin kjol, eller klänning? Eller vad som helst som var åtminstone lite uppklätt?
Har människan INGEN social kompetens? Kvinnlighet? Hon är kanske/säkert jätte trevlig om man känner henne, men på TV framgår det INTE!

Själv var Per-Johan jätte snygg och hade verkligen ansträngt sig med kläder, fixa fin dejt, och att hålla igång en konversation under middagen.
Hur Per-Johan kan vara förälskad i Ann-Katrin är för mig en gåta!
Han verkar ju ändå vara en kille med lite tag i, och som är den som skulle eventuellt kunna få lite fart på Ann-Katrin, men.....önskar man Per-Johan att nedgradera sig själv så?

Varje gång Ann-Katrin blir "intrevjuad" själv, säger hon något i stil med det hon sa i dag.
"- Det är bra att gården är så stor så man hittar platser och saker och göra, för i bland är det skönt att vara för sig själv."
 Men varför i hela fridens namn har Ann-Katrin ställt upp i Bonde Söker Fru  när hon verkar uppskatta att vara för sig själv mer. (Detta har jag skrivit om i ett tidigare inlägg. Följ länken ovan!)


Bonden Johan i Bonde Söker Fru 2010
För Johan blir det pussas av! Men båda sina dejter! Både Amanda och Sofie har känslor för Bonden Johan och verkar inte gilla Johans "dubbelspel" .
Amanda avslöjar lite för mycket i sin videodagbok på TV4.





Personligen tycker jag inte att Johan gjort något fel! Han har inte lovat tjejerna någonting. De är där för att se om de får några känslor för Johan, likaväl som Johan har rätt att "testa" tjejerna. (Inte konstigare än i andra såpor, t.ex. Ensam mamma söker där det också pussats på flera deltagare.)

Ingen av tjejerna har väl kommit så långt med Johan att de har "rätt" att ställa några ultimatum, kan man tycka!
Men, sätter svartsjukan in, kan jag förstå att tjejerna både blir ledsna och arga. Johan borde ta det som en komplimang. Båda tjejerna verkar ju villa ha den charmiga bonden.

Att Johan är en riktig Casanova, bevisas väl bara av att han till Klick berättar att han faktiskt gjort "det" i traktorn. Medans han körde! Låter både väldigt bökigt, men också väldigt.....mysigt! Man kanske skulle skaffa sig en traktor.....Hm!


Sist, men absolut inte minst, kommer vi till Ölands Bonden Jonas. Där börjar det ÄNTLIGEN hända, i alla fall, något. Jonas verkar inte vara killen som tar några jätte initiativ, men det kompenserar han med good looks, och en härlig humor!
Båda "hans tjejer" verkar vara intresserade, och nu börjar det bli lite konkurrens mellan de! Vem kommer Jonas att välja?

Det verkar väl ändå som att Jonas har mest känslor för Susanne, och det är också de två som verkar ha roligast tillsammans. Ändå tycker man att det finns äktenskapstycke även mellan Jonas och Sara.
Sara verkar vara lite mer tillbakadragen och försiktig, vilket jag tror ligger henne i fatet.
För att det ska hända något med Jonas får nog tjejerna ta initiativet!

Ja, nästa vecka får vi se mer! Håll ut..... Så länge kan du här göra ett test på hur mycket du kan om Bönderna.


I Expressen finns mer att läsa omhur ledsen Thomas blev efter att tjejerna berättat om vad de känner.


intressant Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 kommentarer:

Andersson Jesica sa...

Min man man bromsade upp äktenskapsförhållanden med mig, han är mitt livs kärlek, vi separerade han sa att det var över mellan oss och att han aldrig kommer att ta mig tillbaka igen, jag förstod bara att han var kärleken i mitt liv efter Jag förlorade honom. Jag älskar min man så mycket, vi hade två barn tillsammans och jag vill att han ska älska mig men jag vet inte hur jag ska göra det, för så många gånger har jag försökt ringa eller skicka textmeddelanden till honom men han inget svar på mina textmeddelanden och inga samtal från honom på mer än sex månader. Inte säker på hur jag ens kan få honom tillbaka, verkar som om han fortsätter med sitt liv med en annan kvinna.
Jag läste liknande artikel på en blogg, jag läste en koment från en dam från Sverige som heter Katie Mburgs, hon gav ett vittnesbörd om hur hennes ex återvänder tillbaka till henne efter två års skilsmässa, hon vittnade om att Dr.Oduduwa hjälpte henne med kärlek delaktivering för att få tillbaka ex love. hon lämnade efter kontaktadressen för att kommunicera med Dr.Oduduwa (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)
Jag skickar också ett meddelande till e-postmeddelandet för att be Dr.Oduduwa att hjälpa mig att få tillbaka min ex-kärlekspartner, jag förklarar alla mina äktenskapsproblem till honom och Dr.oduduwa lovade mig att återvända min ex make inom 3 dagar och 3 natten efter älskar stavning bön aktivering. Jag försöker, jag tillhandahöll alla kärleksförtryckningsartiklar och material som krävs av mig. Två dagar efter ringde min man Aslund till mig på telefon med okänt nummer, han ber om ursäkt och fixar ett datum för att se mig, verkligen vi ser varandra ofta gånger under samma vecka aktiverades kärleksförtryckningar för min räkning, det fungerar till mitt bästa. Jag är glad idag att vi lever lyckligt tillsammans som en lycklig familj. jag är fantastisk. tack vare den här stora mannen Dr.Oduduwa.
Jag rekommenderar verkligen dessa tjänster till alla som söker tillbaka ex kärlekspartner och kärlek stava för att hitta ny sann kärlek inom en vecka. också magiska stava Talisman ring för att återställa tillbaka förlorat kärleksförhållande, återställa trasiga äktenskap etc.
kommunicera med Dr.Oduduwa via :.
 {Dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}

Anonym sa...

Dr.Kwale spell brought my ex back to my arms within the period of 48hours and the joy in my heart right now makes me want to tell the whole world about the great love spell caster Dr.Kwale. here is his direct contact you can reach him on Whats App +2348056141089 and his email is kwaletemple@gmail.com get in contact with him and he will reunite your broken relationship just like mine, thanks....

Dunken.se
http://lillafruns.blogspot.com/