Menybar

måndag 29 november 2010

SÅ GICK DET SEN FÖR EMMA, LINDA OCH PETRA I ENSAM MAMMA SÖKER!

Ensam mamma säker 2010 Så gick det sen
I går var det ju sista avsnittet av Ensam mamma söker.
Och nu idag, kan man läsa i Aftonbladet om hur det gick sen!

Ensam mamma Emma singel igen!
Emma hade ju svårt att välja mellan sina båda "killar" och valde att fortsätta träffa de båda. Det var INGEN hemlighet att hon var förälskad i de båda, och inte kunde göra något val. Det sa Emma KLART OCH TYDLIGT!!!

Nu verkar det som att Jimmy går ut i tidningarna och säger att "Emma inte är så ärlig som det framställs i TV."
Anledningen till Jimmys, ganska hårda ord, tycks vara att Emma och Jimmy dejtade ett tag efter inspelningen, och att Emma samtidigt träffade Andreas, utan att berätta det för Jimmy.
Emma säger till Aftonbladet Plus att hon tycker om Jimmy väldigt mycket, och att hon hoppas att han inte tar illa upp för det här.
Inte heller Andreas visste om att Emma dejtade Jimmy. Andreas tar det hela med lite mer ro, verkar det som och säger att " Det var svårt för Emma att välja, men det är aldrig kul att dela någon"

Efter inspelningen förändrades Emmas känslor för Jimmy, och precis som Lilla Frun skrev i sitt inlägg i går,
 var Emma kanske kärare i själva kärleken, än i Jimmy.
Jag förstår verkligen Emmas ambivalens, och tycker hon gjorde rätt som träffade båda killarna.
Hon var ju ärlig från början med att hon hade känslor för de båda, eller hur?
Eftersom Andreas visat sig ha ganska "svajiga" nerver, (han nästan svimmade och fick en panikattack när Emma skulle välja) visste ju Emma att hon kunde göra Andreas mycket upprörd om hon berättade.
Emmas känslor för Andreas är fortfarande starka, och Emma säger att tiden får utvisa vad som händer på den fronten.

Och om det var som Emma säger att hon bara kände kompiskänslor för Andreas då, efter inspelningen, var det väl bara dumt att oroa Jimmy. Hon hade ju själv sagt att hon var kär i de båda, så självklart hade väl Jimmy trott "det värsta", om hon berättat. Men jag spekulerar ju bara.....som vanligt!

Jimmy verkar väldigt bitter i intervjun och påstår att Emma skulle välja "kändislivet" framför Vilde.
Emma svarar och säger att bara för att hon valde livet i media framför Jimmy, betyder väl bara att hennes känslor för honom inte var speciellt starka. Hon säger också att Vilde går före ALLT! (och det syntes på TV)

Bara någon som inte själv har barn, kan fälla en kommentar som Jimmys. Man KAN faktiskt både vara ute och dansa, gå på krogen, ställa upp på olika tillsällningar osv utan att för den skull försaka sitt barn.
Jag tror verkligen inte att Emmas mycket starka känslor för Vilde var "påhittade" av TV och att de skulle kunna bytas ut mot ett liv i rampljuset.
Luktar det försmådd älskare här????


Linda och Christian har också brytit upp. Efter ett ca: 2 månader långt förhållande, insåg de båda att de var alldeles för olika för att det skulle fungera.

Även Linda säger att man bli alldeles dränkt i romantik och att känslorna är svåra att reda ut. Vad är vad, liksom?

Ensam Mamma Linda lever för
sina två fina barn

Lilla Frun blir lite besviken när hon hör att det inte höll. De såg ju så kära ut!
Men det går säkert ingen nöd på Linda. Hon har sina fina barn, och vad kan man väl önska sig mer?
Linda träffar fortfarande alla killarna...utom Christian. Hon planerar nu en återträff med de andra.

På något sätt tror inte jag att vi sett det sista av Linda.
Hon verkar vara en drivande, ambitiös tjej med skinn på näsan. Rätt som det är ska ni se att hon är med i massa debattprogram, tjejkvällar på TV, programledare osv. Det håller vi tummarna för! Linda kommer säkert att hitta den rätta. Annars kommer säkert han att hitta henne!


Petra blev "lurad" Christoffer som skulle blivit Petras förstahandsval. Hon hade äkta känslor för Christoffer, som inte besvarades.

Trots det följde Christoffer med på resan, och utnyttade både Petra och TV3 till en gratis semester där han kunde festa runt på kvällarna!
Petra var mycket besviken och ledsen, och säger att hon kanske var för blåögd.

Glada och charmiga Petra
lever tillsammans med sina två
underbara barn!
Inte då! Säger Lilla Frun. Ska man gå runt och misstro varenda man som visar känslor för en. Christoffer såg väldigt kär ut innan resan, och det tog inte Petra fel på. Jag skulle tro att något hänt på "hemmaplan" som gjorde att Christoffer så radikalt ändrade sig. Något gammalt ex som dök upp när han var hemma och packade kanske? Men det är ju bara spekulationer det med....som vanligt!

Petra är i dagsläget singel, men i "Hänt Extra" tror jag det var, stog det om att Petra hade många friare. Bl.a. en man som lovat höra av sig efter programets slut om Petra fortfarande var singel. Vi håller tummarna för det!


Expressen kallar tjejernas val för "manskaos", vilket jag verkligen tycker är att ta i så det smäller om det.
Precis som i "verkliga livet", blir det inte alltid som man tänk sig.
Man träffar någon, dejar, blir kär, inser att det var fel, eller blir dumpad.... gör slut......
Det händer alla...om och om...och om igen!
Har det hänt dig? Trodde väl det!


intressant Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

Killarna som gör likadana stunts som Emma klassas som sexmissbrukare och pervon i tvsåpor o dyl.
Varför är det tabu att kalla en slampa för slampa, numera?
Det finns ju inget horstigma.
Men är man en kvinnlig skitstövel ska man stå för det, annars är man en mupp
Mitt förslag på nästa tv-såpa är "Ensam slampa söker"
Mer ärlighet och mindre inlindat gull.
Leker man med folks känslor ska man ha lite offentligt pisk.

Emma sa...

Åh vad glad och varm i hjärtat jag blir när jag läser ditt inlägg Lilla frun! Tack så mycket för att du förstår mig och att du såg min starka kärlek till min son.

Lilla Frun sa...

Till den översta kommentaren, Anonym, vill jag bara säga att jag inte ens kommenterar sådan barnsligheter!
Har du kanske blivit dumpad av en tjej själv? Så låter det i alla fall!

Till Emma vill jag säga: Du har ALL anledning att känna dig stolt över dig själv, din son, och din medverkan i programet. Du fångade inte bara mitt hjärta utan säkert tusen, tusentals till. Men tyvärr är det bara idioter som talar om vad de tycker!
Fram för mer positiva kommentare till ALLA som gör att vi har något att göra om kvällarna!
Kram på dig Emma och puss till lille Vilde!

Anonym sa...

Är det bara idioter som talar vad de tycker? Du har ett väldigt amatörmässigt språk, har du gått ut grundskolan?

Andersson Jesica sa...

Min man man bromsade upp äktenskapsförhållanden med mig, han är mitt livs kärlek, vi separerade han sa att det var över mellan oss och att han aldrig kommer att ta mig tillbaka igen, jag förstod bara att han var kärleken i mitt liv efter Jag förlorade honom. Jag älskar min man så mycket, vi hade två barn tillsammans och jag vill att han ska älska mig men jag vet inte hur jag ska göra det, för så många gånger har jag försökt ringa eller skicka textmeddelanden till honom men han inget svar på mina textmeddelanden och inga samtal från honom på mer än sex månader. Inte säker på hur jag ens kan få honom tillbaka, verkar som om han fortsätter med sitt liv med en annan kvinna.
Jag läste liknande artikel på en blogg, jag läste en koment från en dam från Sverige som heter Katie Mburgs, hon gav ett vittnesbörd om hur hennes ex återvänder tillbaka till henne efter två års skilsmässa, hon vittnade om att Dr.Oduduwa hjälpte henne med kärlek delaktivering för att få tillbaka ex love. hon lämnade efter kontaktadressen för att kommunicera med Dr.Oduduwa (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)
Jag skickar också ett meddelande till e-postmeddelandet för att be Dr.Oduduwa att hjälpa mig att få tillbaka min ex-kärlekspartner, jag förklarar alla mina äktenskapsproblem till honom och Dr.oduduwa lovade mig att återvända min ex make inom 3 dagar och 3 natten efter älskar stavning bön aktivering. Jag försöker, jag tillhandahöll alla kärleksförtryckningsartiklar och material som krävs av mig. Två dagar efter ringde min man Aslund till mig på telefon med okänt nummer, han ber om ursäkt och fixar ett datum för att se mig, verkligen vi ser varandra ofta gånger under samma vecka aktiverades kärleksförtryckningar för min räkning, det fungerar till mitt bästa. Jag är glad idag att vi lever lyckligt tillsammans som en lycklig familj. jag är fantastisk. tack vare den här stora mannen Dr.Oduduwa.
Jag rekommenderar verkligen dessa tjänster till alla som söker tillbaka ex kärlekspartner och kärlek stava för att hitta ny sann kärlek inom en vecka. också magiska stava Talisman ring för att återställa tillbaka förlorat kärleksförhållande, återställa trasiga äktenskap etc.
kommunicera med Dr.Oduduwa via :.
 {Dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}

Dunken.se
http://lillafruns.blogspot.com/