Menybar

tisdag 9 november 2010

Mamma LINDA i ENSAM MAMMA SÖKER ger Lilla Frun SVAR PÅ TAL!

Ensamma mamman Linda
ger Lilla Frun svar på tal
I går skrev Lilla Frun ett inlägg om att Ensam mamma Linda köper inte grisen i säcken. 
Inlägget handlade om Linda i Ensam Mamma söker, som sovit över hos tre av de killar hon valt att träffa mer i programserien. Linda har nu skrivit en låååång kommentar till inlägget och verkligen gett Lilla Frun svar på tal, och en knäpp på näsan!
Nu vill jag först och främst, innan ni läser Lindas svar till Lilla Frun, be Linda om ursäkt och säga att vem är väl jag att snacka så mycket skit!?
Jag känner mig billig, dum, naiv och lättlurad! I mitt inlägg skriver jag att Linda som verkar vara en mycket intelligent kvinna borde ha förstått att TV3 skulle vinkla scenerna så att det skulle se "illa ut"! Men, inte tänkte man väl att deltagarna själva, som ett Practical Joke, skulle lura alla tittare. Och sannerligen lyckades, verkar det som! Ändå undrar jag lite, varför Janne och du ville luras? Mina ynka två små hjärnceller lyckas inte räkna ut det....
Jag hoppas att det framgår i inlägget att jag inte på något sätt dömmer dig, Linda! Själv skulle jag verkligen kollat vad grabbarna hade i säcken, innan jag valde. Jag menar om man nu fick chansen. (Om jag skulle ställa upp i ett sånt program får man väl utgå från att jag då var singel, så det blir ju rent hypotetiskt) Att Lilla Frun trodde det om dig, Linda bevisar väl bara att "Som man känner sig själv.....så känner man andra!" Ha ha!

Återigen Linda, jag ber dig verkligen om ursäkt. Jag antar att jag har lagt min stora näsa i blöt och lagt mig i saker jag inte har med att göra, samtidigt som ni mammor, så klart har ställt upp frivilligt på programmet och säkert förstått att ni skulle bli offentliga personer som folk älskar att tycka saker om!

Jag kan, när jag ändå "har dig på tråden" säga att jag funderat en hel del på killarnas "grabbiga stil", när du hade alla runt dig, i början av serien. Petra och Linda verkade inte ha riktigt samma problem.(det kanske de hade men TV3 vinklade det inte så...)
Min första tanke var att du kanske omedvetet valt lite mer "manliga" killar, men ju mer jag funderade desto mindre trodde jag själv på mina argument. Sen tänkte jag att troligen är det så att Linda är så kvinnlig i sig själv. Vacker, snygg, självsäker osv, så killarna måste kanske köra den här stilen mot varandra. Det kanske är deras sätt att i gruppen utse "alfahannen", som har naturens "rätt" till honan. Äh, jag vet inte. Som vanligt spekulerar jag bara och har egentligen inget att komma med. Har du själv några funderingar kring varför det blev så?
Jag håller tummarna för att, ni alla tre mammor, hittar den STORA kärleken i slutet! Det är ni verkligen värda! (Personligen håller jag på dig och Christian! Ni verkar passa jätte bra i hop!)
Jag tycker du verkar vara en fantastisk kvinna, och jag är mycket tacksam om du vill fortsätta läsa min blogg!
Jag håller såklart koll på din, ha ha!

Med varma hälsningar och ett stort fång rosor till Dig!
Lilla Frun och hennes 2 små hjärnceller

Här kommer Lindas kommentar till Lilla Fruns inlägg:

Hej där!
Börjar med att berömma dig för din fina blogg du verkar ha mycket intressant att säga & vilja dela med dig av.
Jag kommer med största sannolikhet att fortsätta att läsa den efter detta...
Ja , du som med många andra kommer säkerligen tro & spekulera omkring mina övernattningar hos killarna...det har man redan förstått och kan inte beklaga mig nu efteråt....
Däremot så kan man ju bara vara rak i ryggen & veta själv ( samt att killarna vet)
Sedan att jag skulle ha "RASAT" mot TV3 i överhuvudtaget är ju helt löjligt...
Antar att uttrycket " Ger man dem lillfingret så kapar de av armen" stämmer väldigt bra just nu när det kommer till vissa tidningar dock...
Sa bl a bara att det hela var mycket komprimerat eftersom det var 3 dejter i samma avsnitt...
Och att jag sa det med en skämtsam ton med Prinsessan & grodorna....
Sedan att Expressen finner det underhållande att uttrycka det så i tidningen säger väl isf mer om dem tycker jag!
DE är ju dem som vinklar upp en massa situationer som inte ens har uppstått..såsom svartsjuka,missundsamhet & dyligt
Konceptet i denna produktionen är ju att man dejtar flera, & dejta betyder inte SEX bara för att man sover över...
Bara för att man uttrycker det att man lärt känna någon BÄTTRE & är glad , trött & "rosig" om kinderna ...återligen ..betyder det inte att någon har någon tagit sig innanför kjoltyget/ jeansen!
MEN jag vet att vi ( Janne & jag valde att köra ett "practical" på teamet då vi väntat ett bra tag på att de skulle dyka upp någongång ...något de inte var sena med att ta med...så där fick alla spekulerande snusktänkare "vatten på sin lilla kvarn" antar jag
Hur skyldigt är pussande tycker DU....jag har vart rak med vad jag anser om gästvänlighet
Jag hade inte valt att sova över hos killarna om det inte hade vart så att vi alla hade bott ihop i samma lägenhet i 1 veckas tid....
Som du kanske har förstått så råder det sekretess angående detaljer i produktionen för min del för närvarande...
MEN jag kommer inte dra till med någon snyfthistoria efter det att jag KAN tala ut & tala om hur det EGENTLIGEN var....
Kommer förmodligen att göra en stor intervjuv till en seriös tidning som inte väljer att skriva en vinkling som gör att de säljs mer tidningar & samtidigt är i symbios med kanalen i fråga
Det är klart att de som känner mig vet hur det hela har vart ....vad andra tror är synd ( eller kanske skoj för dem) men DET får de stå för....
Grisen i säcken eller ej....ja jag har PUSSAT 3 st killar...är det så fel?
Sedan att jag sedan sover över behöver betyda SEX/Snusk för folket...det säger mer om hur fördomfulla & spekulerande de isf är....
Kanske de skall intervjuva KILLARNA ...så kommer de berätta vart jag SOV ngnstans....En liten hint ;)
Så....jag kopierar nog denna kommentar för den blev visst en C-uppsats som KAN komma till nytta tror jag...lägger kanske rent utav upp den som ett inlägg på min egna blogg
Ha en fortsatt fin tisdag //Linda


Intressant  Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 kommentarer:

dagens vadå? sa...

hhaha. gillar att hon svarade upp så fint :-) och berömde dig för din ( som jag också tycker) väldigt fina blogg :-)

dagens vadå? sa...

hej!
Jag är också van vid canon, kan inget om nikon, har jobbat mkt med eos 450d, men denna verkade bra eftersom man fick ett extra objektiv med. men är lite sugen på canon eos 550d... va tycker du?

sara sa...

svaren på min frågestund ligger uppe på bloggen! Gå in och kolla på vad jag svarade på din fråga :)
kram

Dunken.se
http://lillafruns.blogspot.com/