Menybar

måndag 8 november 2010

ENSAM MAMMA LINDA KÖPER INTE GRISEN I SÄCKEN!

Någon mer än Lilla Frun som såg "Ensam mamma söker" i går kväll?
Alla tre tjejerna verkar ju jätte gulliga (den ena av de ÄR supergullig det VET Lilla Frun eftersom jag pratat med henne. Säger dock inte vilken mamma Lilla Frun haft låååångt samtal med)

Emma, så söt hon är. Snygg i vad hon än tar på sig, så cool! Läs här om Emmas jobbiga tonår och tid på behandlingshem  (Vilken fantastisk och stark kvinna hon är) Emma verkade vara störtförälskad i Andreas. Efter deras natt tillsammans hade de andra killarna inte en chans! Eller?

Petra verkade inte falla för Jimmy, men vi håller såklart tummarna för att den "rätte" finns i någon av de andra killarna! Här kan du titta på Petras bilder hos fotografen Så snygg hon är, eller hur?

Nu är det inte dessa två gulliga mammor jag tänkte skriva om utan mina funderingar kring vackra Linda och hennes "ras" mot TV3 i Expressen i dag:

"Ensam mamma"-Linda rasar mot TV 3

Ensamma mamman Linda Norrman hann i gårdagens program med att pussa på och sova över hos tre friare. Nu rasar hon mot hur TV3 framställt henne - samtidigt har ett svartsjukebråk brutit ut bland friarna.
- Jag framstår som en prinsessa som pussar en massa grodor. Det är drygt och ihopklumpat, säger Linda Norrman.


Linda pussar Janne
Linda träffar först "stekar Janne" som hon pussades glatt med under hela dagen. Hon såg riktigt förälskad ut. Hon sover kvar och vad de gjort under natten gick inte att ta miste på.
Sedan reser Linda vidare till Glenn, som hon också pussas med. Kanske inte med samma hetta som med Janne, men man blir ändå lite snopen att hon verkar ha glömt Janne så fort. Redan här började jag tänka "Snälla Linda, säg nej till att sova över. Du framstår INTE som
 en respektabel tvåbarnsmamma om du sover över hos den här killen också"!

Linda pussar Glenn
(hittade inget bildbevis dock)
Linda forsätter sedan raka vägen till Christian, som hon haft ett gott öga till hela tiden. Att Linda gillar att pussas visste vi ju redan, och här gör hon inget undantag. Känslorna de två emellan går inte att ta miste på och Linda väljer även här att stanna över natt i Lyxsviten som Christian bokat på ett hotell!

Det Lilla Frun reagerar mot är absolut inte att Linda väljer att så att säga "testa" alla killarna lite mer privat. Frågan är mer varför hon gör det? Är hon intresserad av de alla tre och inte vill köpa grisen i säcken, eller vågar hon helt enkelt inte säga nej. En del tjejer har ju svårt med det. De är så ivriga att bli omtyckta att de tror att om de "inte ställer upp" får de minuspoäng.

Linda pussar Christian

Det är såklart fullständigt upp till Linda att ha sex med alla 3 killarna om hon skulle vilja det, eller hur? Men borde hon inte tänkt på att hon har barn hemma, och hur TV 3 troligen kommer framställa henne? Borde hon i allafall inte varit lite orolig vad t.ex. Christian och Janne skulle tycka om henne, när de sett det här avsnittet. Speciellt om hon är intresserad av någon av de. Hon är inte den första som har sex med (åtminstone) 2 killar inom loppet av några dagar, och troligen inte sen sista, men glömde hon att det fanns kameror som filmade allt, eller??? Hon ska nog vara väldigt tacksam och glad för att det inte är kanal 5 som sänder "Ensam mamma söker" för då hade själva kärleksunderna filmats och sänts också (Precis som i t.ex. Kungarna av Tylösand" och då hade det blivit ett jävla rabalder, eller hur. Då hade Linda fått det hett om öronen kan jag lova)

Det som får mig att reagera starkast är absolut inte vad Linda gör eller inte gör med killarna utan det att hon blir förvånad och "rasar" mot TV3. - Jag framstår som en prinsessa som pussar en massa grodor. Det är drygt och ihopklumpat, säger Linda Norrman. Nej, tänker alla. Du framstår inte alls som en prinsessa, långt ifrån! Du framstår mer som en lättfotad, desperat, vill ha alla 3 killarna, det är billigt och lössläppt tjej!
Och det kanske hon inte är. Men TV3 får det att framstå så. Är det TV3:s fel som vinklar det alldeles åt skogen? Nej, det tycker jag inte! De visar vad de filmat. Om TV3 hade haft liknande material på de andra 2 mammorna skulle jag definitivt tro att de visat det också. Men nu har ju inte Petra och Linda gjort samma misstag.
Linda verkar ju vara en mycket intelligent kvinna som säkert har läst både skvallerpressen och sett såpor på TV3 innan hon kastade sig i famnen på 3 olika killar under bara ett par dagar. Hon borde räknat ut hur det skulle se ut i TV, och hur tittarna skulle tolka henne.

Så vem tror ni Linda är intresserad av?
Snygga Stekar Janne, Dubbelnaturen Glenn, eller Smörige Christian? Kanske all 3? Spännande fortsättning följer! I två fåtöljer!
intressant Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

1 kommentar:

Mamma Linda sa...

Hej där!

Börjar med att berömma dig för din fina blogg du verkar ha mycket intressant att säga & vilja dela med dig av.

Jag kommer med största sannolikhet att fortsätta att läsa den efter detta...

Ja , du som med många andra kommer säkerligen tro & spekulera omkring mina övernattningar hos killarna...det har man redan förstått och kan inte beklaga mig nu efteråt....

Däremot så kan man ju bara vara rak i ryggen & veta själv ( samt att killarna vet)

Sedan att jag skulle ha "RASAT" mot TV3 i överhuvudtaget är ju helt löjligt...

Antar att uttrycket " Ger man dem lillfingret så kapar de av armen" stämmer väldigt bra just nu när det kommer till vissa tidningar dock...

Sa bl a bara att det hela var mycket komprimerat eftersom det var 3 dejter i samma avsnitt...
Och att jag sa det med en skämtsam ton med Prinsessan & grodorna....



Sedan att Expressen finner det underhållande att uttrycka det så i tidningen säger väl isf mer om dem tycker jag!

DE är ju dem som vinklar upp en massa situationer som inte ens har uppstått..såsom svartsjuka,missundsamhet & dyligt

Konceptet i denna produktionen är ju att man dejtar flera, & dejta betyder inte SEX bara för att man sover över...

Bara för att man uttrycker det att man lärt känna någon BÄTTRE & är glad , trött & "rosig" om kinderna ...återligen ..betyder det inte att någon har någon tagit sig innanför kjoltyget/ jeansen!

MEN jag vet att vi ( Janne & jag valde att köra ett "practical" på teamet då vi väntat ett bra tag på att de skulle dyka upp någongång ...något de inte var sena med att ta med...så där fick alla spekulerande snusktänkare "vatten på sin lilla kvarn" antar jag

Hur skyldigt är pussande tycker DU....jag har vart rak med vad jag anser om gästvänlighet

Jag hade inte valt att sova över hos killarna om det inte hade vart så att vi alla hade bott ihop i samma lägenhet i 1 veckas tid....




Som du kanske har förstått så råder det sekretess angående detaljer i produktionen för min del för närvarande...
MEN jag kommer inte dra till med någon snyfthistoria efter det att jag KAN tala ut & tala om hur det EGENTLIGEN var....

Kommer förmodligen att göra en stor intervjuv till en seriös tidning som inte väljer att skriva en vinkling som gör att de säljs mer tidningar & samtidigt är i symbios med kanalen i fråga

Det är klart att de som känner mig vet hur det hela har vart ....vad andra tror är synd ( eller kanske skoj för dem) men DET får de stå för....

Grisen i säcken eller ej....ja jag har PUSSAT 3 st killar...är det så fel?

Sedan att jag sedan sover över behöver betyda SEX/Snusk för folket...det säger mer om hur fördomfulla & spekulerande de isf är....


Kanske de skall intervjuva KILLARNA ...så kommer de berätta vart jag SOV ngnstans....En liten hint ;)

Så....jag kopierar nog denna kommentar för den blev visst en C-uppsats som KAN komma till nytta tror jag...lägger kanske rent utav upp den som ett inlägg på min egna blogg

Ha en fortsatt fin tisdag //Linda

Dunken.se
http://lillafruns.blogspot.com/