Menybar

onsdag 17 november 2010

SENASTE NYTT FRÅN NÖJESBLADET: MARIE SERNEHOLT LEDER MELODIFESTIVALEN 2011


Melodifestivalen 2011


I natt kom uppgifterna till Nöjesbladet: Marie Serneholt ska leda Melodifestivalen!

Marie Serneholt leder
Melodifestivalen 2011
Det bekräftas från flera källor att Marie Serneholt , 27, nu är klar som programledare för Melodifestivalen 2011Det tycker Lilla Frun var en utmärkt men otippad kandidat!
Förra året var ju Maries pojkvän Måns Zelmerlöw, 24, programledare, och gjorde med sin enorma charm ett strålande jobb. Man hade faktiskt hoppats att han skulle bli en favorit i repris i nästa Melodifestival, men nu stannar det ju i åtminstone inom familjen. Och jag är övertygad om att Marie kommer göra ett minst lika bra jobb. Måns har som bekant också tävlat ett flertal gånger, under åren, i Melodifestivalen. (Läs här vad Lilla Frun har skrivit om Måns Zelmerlöw tidigare )

Marie Serneholt har tidigare varit programledare för André Pops nationaldagsfirande, 2009, i SVT. Dessutom har hon både 2010 och 2009 varit jurymedlem i ”Inför Eurovision song contest” i SVT.


Måns Zelmerlöw har
också varit programledare
för Melodifestivalen

Marie har också tävlat i Melodifestivalen som artist – förra året var hon en av Christer Björkmans jokrar med låten ”Disconnect me” och slogs ut i första deltävlingen i Göteborg.

Melodifestivalens turnéplan 2011
Här kan du läsa hela artikeln på Aftonbladet

Måns Zelmerlöw och Marie Serneholt-
vilket otroligt vackert par!

intressant  


 Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , 

2 kommentarer:

Ulrika sa...

oki vann jag blogglotto idag?

Jag är ju arbetslös och har haft en hund som krävde långpromenader förut så nu tränar jag istället och baka är ju kul och gott! fast jag brukar försöka ha hembakat även när jag jobbar :)

ha en bra dag!

denise sa...

Tack för kommentaren!
jag håller med dig till 100%!! :)

Dunken.se
http://lillafruns.blogspot.com/