Menybar

onsdag 17 november 2010

DRACK BANDMASK! DEN BLEV 1,8 METER LÅNG..... I MAGEN!

Datum:  Tisdagen den 16 november 2010, 21:59:01
Namn:  En som inte ställer upp

Hej Lilla Frun,
Läste just på Aftonbladet om killen som ingår i ett forskningsprojekt. Han svalde en bandmask cysta och inom några veckor hade han en 1,8 meter mask i magen. VEM I HELSIKE STÄLLER UPP PÅ NÅGOT SÅDANT?? Han måste ha fått en stor summa pengar i alla fall.
En som är kvacklig och inte ställer upp


Hejsan!
Jag såg faktiskt ett klipp med det du skriver om till mig i dag! Jag var tvungen att stänga av innan jag kräktes! Så egentligen tar det emot att lägga upp klippet här. Känsliga tittare varnas! Titta inte om du lätt mår illa!!
Här kommer det:


Jag får uppfattningen om att denna mycket maskulina, men idiotiska man ställer upp på den här sjuka grejen helt gratis! Hellre skulle jag skjuta mig med ett maskingevär än att dricka det han drack! Mannen maskerar sitt eget äckel väl, och maskar inte när han ska dricka eländet. Som en maskin häller han i sig både bandmasken och vinet. Ingen latmask där inte! Kanske är han i maskopi med bandmasken???? Kanske är det hans lilla maskot? (Undrar om bandmasken blev kompis med pormasken på mannens ena skinka?)
Och var han inte rädd att bandmasken skulle krypa ner till sin vän daggmasken, när mannen la ner den på gräsmattan bland maskrosor och andra växter?
Tänk på det här klippet nästa gång du äter spagetti! :)

Kram på er alla!

Klippet hittar du också här på Aftonbladet

intressant Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer:

Dunken.se
http://lillafruns.blogspot.com/