Menybar

lördag 20 november 2010

IBLAND FÖRVÅNAS MAN ÖVER HUR OEGOISTISKA FOLK ÄR...OCH TUR ÄR VÄL DET!

Måste bara tacka den den här gulliga tjejen  för den JÄTTE FINA kommentar hon skrev till ett av mina inlägg.
Så här står det:

"Men guuuu' sån rolig blogg jag har hittat! Jag fullkomligt älskar humorn och den sarkastiska tonen bakom varje mening.
Det är precis såna här bloggar man till slut hittar i en bokaffär. :) Helkul! "


Emelie har dessutom varit så gullig att hon länkat mig på sin blogg, utan att be mig om samma sak. Och det är något jag har märkt är MYCKET ovanligt i bloggvärlden! Tusen tack, Emelie!
Ett stort fång rosor till dig!

1 kommentar:

Emelie sa...

Tack så jättemycket för länken!! :)
Och tack även för blommorna. Hehe...
Det här gjorde min dag och jag kan berätta att jag har haft en riktigt rutten dag så det här var jättekul! :)
Tack, tack, tack!

Dunken.se
http://lillafruns.blogspot.com/