Menybar

torsdag 21 oktober 2010

ALICE HOPPAR AV IDOL 2010! LIKE or TAKE a HIKE???

I mitt inlägg på Lilla Fruns svar på ALLT, kan ni läsa om att Alice hoppar av Idol. Där finns också ett videoklipp med en intervju med Alice. Läs om Alice avhopp HÄR!

Vad tycker Lilla Frun om det? LIKE, or TAKE a HIKE?

Lilla Frun säger.....TAKE a HIKE! 

Alice som var så duktig! Undrar om det blir för stor press på deltagarna? Jag tror visserligen inte att det är juryn som sätter så stor press på de, deras ord räknar nog deltagarna med.
Snarare tror jag att det är det där momentet där de 2 deltagare som fått flest röster och ställs mot varandra, som är det tuffaste. Det skulle man komma undan om man gjorde som jag föreslog i ett tidigare inlägg där jag kommer med förslag på nya regler i IDOL. 

 
intressant.se  Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer:

Dunken.se
http://lillafruns.blogspot.com/