Menybar

fredag 24 september 2010

Såld på DKNY Cozy

Sista dagarna är jag varit som besatt av att köpa en Cozy från DKNY. ( Donna Karan New York )
Jag har tillbringat många timmar på ebay för att hitta bästa priset, rätt storlek, snygg färg osv. Jag och min lilla mamma har nu bestämt oss för att handla var sin från samma säljare för att kunna dela på frakten. Mamma ska ha en svart och själv har jag efter mycket velande bestämt mig för en grå.
Kollade med NK och dom tog 2500:-för en Cozy medans mamma och jag endast betalar 800:-, med frakt, från USA. Det ni, som hittat, eller hur?
Jag tror att min Cozy kommer göra livet lättare att leva, faktiskt. Tänk er att den går att använda på ett 20-tal olika sätt. 20 koftor till priset av en. Helt fantastiskt! Me like!!!

Inga kommentarer:

Dunken.se
http://lillafruns.blogspot.com/