Menybar

tisdag 28 september 2010

Helt seriöst oseriöst.

I dag skramlade det till i Gästbokens inkorg och där låg ett litet brev, med mina första riktiga frågor att bita tag i. Att frågorna kom från min ohängde storebror, som inte fattar att man kan vara anonym när man skriver, utan lägger ut både namn, mailadress och hemsidelänk när han skrev inlägget. Jag har plockat bort det mesta av all den information han så gladeligen delade med sig av, och jag skulle tro att han nu blir besvken då han säkert hoppats på att någon riktig babe ska bli förtjust över hans "söta" inlägg och kontakta honom. Han är 43 år, singel, mörk, lång, har fin villa, bil, 2 gullig barn, bra jobb och en rejäl dos humor. Kontakta Lilla Frun vid intresse!

Här nedan följer hans brev och mitt svar:

Hej Syrran,
Vilken trevlig blogg du skapat. Ska med intresse följa vad du skriver. Gäller ju att hålla koll!!
Vem vet kanske jag kommer med frågor om;
- relationer (kan jag behöva)
- varför det nu är så viktigt att toalock alltid ska vara nerfällda
- kan man kalla fäder som är hemma med barn, lagar mat och städar för hushållspapper?
Kram Brodern

Hallå!
Mycket relevanta frågor, I must add! Jag ska försöka svara så gott jag kan.
1.Relationer - här måste du kanske vara lite mer specifik. (du vet väl om att du kan vara anonym?) Försöker du ragga på min blogg??? Ja, i så fall -VARSÅGOD! Vad är det för svar du söker? Ser fram emot din fråga med stor nyfikenhet!
2. Toalocket MÅSTE ALLTID vara nerfällt, utom när man faktiskt använder toaletten så klart. Saker kan trilla ner i toaletten. Bakterier kan krypa upp ur den. Tror du mig inte? Fråga vilken tjej som helst! Dessutom är det bara en sån där grundläggande lag kvinnor ser som en personlig stympning om den inte efterföljs. Detta borde du inte fråga om. BARA GÖRA!!!
3. Klart de är hushålls-papper! Pappor som sköter hushållet blir ju såklart hushållspapper. En del kan ha flera lager av papper som de visar upp i olika situationer. En del är helt obehandlade,gråa och trista, vilket personligen inte är någon favorit. De svider! Sen känns de lite billiga. Andra är mjuka och sköna och kan tom ha små dekorativa bilder utanpå. Att de dessutom är vita spelar egentligen ingen som helst roll.Alla hushållspapper är bra, tycker jag. Det finns ju de hushållapapper som håller längre och är av betydligt bättre kvalitet,än dom som mest består av luft. Dom tar ju slut lika fort som man tagit hem dom. :( Jag har alltid varit FÖR att ha flera hushållapapper på lager, i fall man skulle stå där utan när man som mest behöver, men jag har märkt att det där med hushållspapper i reserv inte håller i längden. Då tror man att man är safe, sen står man lika fullt där utan en vacker dag. Hur som helst- Jag älskar hushållspapper. De är ju så användbara! Man kan ha de i bilen, med på resan, hemma framför tv:n, ( läs: inget man tar med på krogen ) och så har dom en otrolig förmåga att se till att man blir torr man om blivit blöt!

Hoppas detta gav dej det svar du sökte, brorsan! Återkom gärna om du har fler frågor!
Kram Syrran

Inga kommentarer:

Dunken.se
http://lillafruns.blogspot.com/