Menybar

tisdag 2 november 2010

DAGENS TIPS: mmmm MARABOU.....CHOKLAD OCH ..... SEX

I går kväll fick Lilla Frun detta trevliga mail:

Hej!
Vilken trevlig blogg du skriver! Jag har något jag tror att du skulle tycka är intressant.

Alla vet ju att det finns ett blomsterspråk. En röd ros står för kärlek till exempel. Nu har Marabou hittat ett tydligt samband mellan personlighet och vilken chokladsort man föredrar. Resultatet kallar
vi Chokladkoden. Testa vilken chokladprofil du är här: marabou.se/chokladkoden

Ett kul tips till dig, och ett kul tips till dina läsare! Ha en trevlig kväll!

Hälsning från en chokladälskare,
Sara


Eftersom Lilla Frun ääääälskar marabouchoklad, var jag ju bara tvungen att testa och se vilken chokladprofil jag är! Gör det du också! Men innan du gör det kommer här dagens tips:

Mitt absoluta favoritgodis, ALLA kategorier, som funkar till fredagsmyset, på bion, ja faktiskt absolut jämt och ständigt, ÄR.....ta ta! 1 bit marabouchoklad, 2 st Ahlgrens bilar och 3-4 popcorn (välsaltade)
Det är av yttersta vikt att dessa 3 olika smakligheter stoppas i munnen samtidigt. Du får en smaksensation utan dess like, och kan aldrig mer äta det ena, utan det andra. Det söta, sega, tillsammans med den härliga chokladen och de knapriga, salta popcornen....mmmmmm Marabou! Fan, jag går ju nästan igång här ju!

Lilla Frun är dock lite förvirrad. Jag har dels hört att man blir horny av choklad. Jag skulle vilja påstå att jag blir sugen på choklad av sex. (Å andra sidan är jag alltid sugen på choklad...)  Man kan ju t.o.m kombinera dessa två med underbart resultat. Det finns olja och kondomer med chokladsmak och smält choklad och chokladsås är ju också användbart i sänghalmen, har Lilla Frun hört! ( Choklad frigör kroppens egna rusningsmedel anandamid som får oss att känna oss gladare, piggare och....kåtare!)
Jag har också hört att kvinnor trycker i sig choklad när de vill men inte får (eller kan) Men hur går då dessa två hörsägner ihop? Fattar inte kvinnor sitt eget bästa?

Om vi kvinnor blir sugna på sex av att äta choklad och dessutom äter choklad när vi är sugna på sex, då blir det ju liksom en ond cirkel. Då blir vi ju aldrig tillfredställda, eller? Då får vi ju ständigt knata omkring och vara pilska till max samtidigt som vi lägger kilo efter kilo runt midjan av all choklad, vi vill inte ta av oss nakna inför någon för att vi gått upp i vikt, ingen sex, mer choklad, pilskare, tjockare....ja, ni fattar!
Är det då som ryktet säger. Att kvinnan aldrig blir nöjd?
Jag väljer att inte lyssna på dessa rykten. Lilla Frun tror så här: Choklad är gott! Sex är gott! Är man livsnjutare som Lilla Frun älskar man de båda! Före, efter och under tiden.....
Lilla Frun kan bara tala för sig själv, och jag är ALLTID sugen på choklad....
Nu ska Lilla Frun ta ett skönt bad...





intressant.se   Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

3 kommentarer:

Josefine sa...

Sex och choklad är en bra kombination ;)

Lilla Frun sa...

Ja, eller hur:)

Becca / C R U N C H Y S P I N sa...

Ååhh din blogg verkar skitrolig, ska definitivt börja följa den!

Dunken.se
http://lillafruns.blogspot.com/